ANTRENAMENT BOSU

ANTRENAMENT BOSU

DETALII

BOSU – Both Sides Up sau Both Sides Utilized este un tip de antrenament cardio ce are la baza miscarile clasice de aerobic, dar care se executa pe o jumatate de sfera cu diametru de 65 de cm. Aceasta are doua suprefete: una plana si una concava.

Exercitiile cu BOSU imbina perfect miscarile de Aerobic cu distractia.

BOSU are rolul de a va ajuta sa va gasiti echilibrul in toate aspectele vietii, dar primul pas este acela de a gasi echilibrul corporal. Este stiut ca exercitiile care solicita mentinerea echilibrului fizic ajuta la tonifierea musculaturii profunde.

BOSU se adreseaza tuturor categoriilor de persoane indiferent de varsta.

Nu necesita un echipamement sportiv special, insa este bine sa aveti la dumneavoatra incaltaminte sport curata, prosop si o sticla cu apa.

Exista trei tipuri de antrenamente:

  • cardiovascular;
  • pentru echilibru;
  • pentru controlul pozitiei;

Exercitiile se desfasoara pe muzica ritmata si se lucreaza toate grupele musculare. Clasele debuteaza cu incalzirea grupelor musculare, dupa care incep exercitiile cu BOSU. Inceputul este mult mai greu dar clasele de BOSU sunt mult mai distractive decat cele de clasic aerobic.

Beneficii:

  • ajuta la imbunatatirea tonusului muscular;
  • ajuta la recuperarea fizica dupa anumite accidente;
  • intareste muschii implicati in respiratie, facilitand respiratia aerului in plamani;
  • intareste muschiul cardiac;
  • se lucreaza muschii corpului;
  • creste numarul de celule rosii in sange;
  • reduce stresul si diminueaza depresia.

ANTRENOR ANTRENAMENT BOSU

ANTRENOR ANTRENAMENT BOSU

Florentina Carstea

Este o fire energica, pozitiva, pasionata si dedicata intru totul claselor sale. Pentru ea, sportul este un stil de viata...

PROFIL

INFORMATII